Kızlar merhaba. Oğlumu cuma günü sünnet ettirdim. Oğlum 3 aylık. İri bebek olduğu için sünnetten sonra pipisi geri içine çekiliyor ve şiş. Masajla her altını açtığında pipisinin ucunu çıkarttır dedi. Şu an şiş daha yeni olduğu için. Masajı yapıyorum. Az bişey ucu çıkıyor. Doktor resim ve video istedi gönderdim. Yetersiz diyor daha fazla bastır diyor yapıyorum daha fazla bastıyorum artık canı acıyor. İleride bir sorun olur mu? Lütfen bilginiz varsa yardımcı olur musunuz?