Bng doktorunuzun kullandırmak istememesinin sebebi balık yağının obeziteye sebebiyet verme riski olduğu için olabilir. bazı doktorlar bundan dolayı tavsiye etmiyor. Balık yağı iştah açıyor ve bu iştah artışı düzensiz kilo alımına sebep olabiliyor o yüzden dikkat etmekte fayda var