ruN canım biberonda süt önce ağıza sonra gırtlağa gidiyor o yüzden olabiliyor. Ama emzirirken direk gırtlaktan aşağı gidiyor süt. Birde bebek her türlü yatar pozisyonda oluyor, yani sen otursanda bebe yine yatar vaziyette emiyor. Gönül rahatlığıyla uzanarak emzirebilirsin