Arslanannesi Bu fotoğrafı sabah çektim şimdi o isilik gibi olan şeyler gitti ama suratı kıpkırmızı oldu napicam ya kizlar ne bu anlamadım bir bakın lütfen sabah özele goturdum yüzü kurumuş asitli şeyler tuketmissin ondan dedi bepanthol krem verdi bir hafta sonra kontorle gel dedi ama acaba bu kızarıklık alerji belirtisi mi aşırı huysuzlugumuzda var çünkü ve surekli elini yuzune götürüyor yırtıyor yüzünü https://imgyukle.com/i/NiD0YA
Nurdem0433 Arslanannesi ben neler kullandım en son eczaneden bir karışım yaptılar (içinde ne var bilmiyorum eşiniz resmini göstersin eczaneye kaç aylık olduğunu da söylesin yaptırsın )o geçirdi egzama gibiydi sıcaklarda daha kötü oluyordu yüzünden boynuna kadar inmişti o zamanlar günlük banyo yaptırıyordum sebamed şampuan kullanıyordum her banyoda cildin nem dengesini bozacağını düşünüp 1 gün yapıyorsam 2 gün yapmıyordum şampuanı arada olur hemen o karışımı sürerim
frambuazliturti Arslanannesi naçizane fikrim postun silinmesini rica etseniz mi? Sanırım emzirirken fotoraf çekmişsiniz bir sürü erkek var burada, görmesinler 🤷🏻♀️
Eylulismom Arslanannesi benim kızımda da aynısı oldu hatta daha fazla göz kapaklarında bile vardı doktora götürdüm süt ve süt ürünlerini yasakladı bana emdiği için ve bi krem verdi bi defa sürmem de geçti çok şükür
rabia40 Canım şuan benim kızımdada var aynısı, bazen sıcaktan oluyor çok bastırınca çocuğu bol temiz havaya çıkar, yüzü hassas demek ki biraz öpmeyin bol bol yıka yüzünü günde 3 kere felan yada ılık bir pamukla sil. Zamanla düzeliyor onlar merak etme
Arslanannesi rabia40 Ya bir sorun değil demi o çok üzülüyorum inan insanın bebeği söz konusuyken ne kötü oluyomus cocugumdaki huysuzlugun sebebi bu değildir demi elini yüzüne götürüyor mu sizinkide
rabia40 Arslanannesi götürüyor tabi, elleri sürekli yüzünde kulaklarında felan, kaşındığından olmuyorsur merak etme sen ışık suyla yıka