bebisanne Bacakları böyle 2 yana açılıyor ya baya sanki bebegım rahatsız olur gibime geliyor ama o ağlamıyor sevdi 2 buçuk aylık 6 kiloyuz buaraada sizce de bacakları fok ayrılmıyor mu kanguruda ergonomik kangurumuz buarada
Elizbkrc bebisanne bende kullanmak istiyorum ama henüz küçük 2aydan sonra kullanılabilir diye okumuştum geçen gün ilk defa denedim çok rahat ama kızım rahat mı tedirgin oldum
Gizemmyigit bebisanne evt cnm o şekilde durması gerekiyor U şeklinde yani.. diğerleri önerilmiyor ztn.. bende 2 aylıkken kullanmaya başlamıştm
Ayperim Bende de solomombabynin kangurusu var kızım 2,5 aylık ama yenidoğan aparatımız yok başını falan güzel dik tutuyo ama henüz hiç kullanmadm var mı bu markayı erken kullanab
Sehriban32 Momfortbaby kangurumun var ilk kızımda da 2.5 aylıkken aparatsız kullanmaya başladım şimdi ikinci kızımda da da 2.5 ayda başladım . Çok seviyor ve uyuyor sürekli dışarda çok rahatız
bebisanne Sehriban32 peki kaç kiloydu 2 buçuk kıloyken benimki şimdi 6 buçuk kilo . Aparatsız kullanabılır miyim sizce ?
Busu48 3 ayligiz aparatsiz kullanamıyorum denedim ama içinde kayboldu bebeğim ben mi yapamadım acaba benim de solomombaby kanguru
Sehriban32 bebisanne tabiki kullanabilirsiniz kilo ile alakası yok zAten . Şu an kızım 7500 kg kullanıyorum halen
Acemi_ogretmen_annee Ayakları ayrık olmalı düz olursa zaten yanlış takmışsınız demektir ben hemen kullanmadım kalça ultrasonu çekilip doktordan onay alınca kullandım hergün dışarı çıkıyoruz çok memnunum çok uzun süreli takmıyorum rahatsızlık vermemesi adına