Halee_bilgee48 2,5 ay önce sezeryan doğum yaptım. Bugün kanamam oluyor gibi. Ama peçeteye silince geliyor ped e bulaşmıyor. Kahverengi lekeli gibi oluyor arada. Böyle durumu yaşayan var mı aranızda
Balkizinannesi_ Halee_bilgee48 bende de oldu kaç defa hemde sadece leke şeklindeydi doktora gittim sıkıntı yoktu
Sumeyra87 Halee_bilgee48 tam hamile kaldigim ayda bebegim 2 ayi gecince bendede oldu.emziriyorsaniz sut hormonlarindan dolayi normal diyorlar.
Halee_bilgee48 Kocayanakannesi25 sizde de kahverengi lekelenme oluyor muydu. İçinde oluyor kanama peçeteye silince peçeteye bulaşıyor