Bebeğim normalde 3 gündüz uykusu yapardı en uzun öğlen max 1 saat birinci ve ikinci uykusu da max 30 dk olurdu şimdi uykuya çok direniyor. Dişten mi uyku eksilmesi mi olacak anlayamadım. 2 dişimiz çıktı ama bu sefer çözemiyorum neden böyle yapıyor. Gündüzleri hafif ayağımda sallayıp müzik eşliğinde uyuyordu akşam uykusuna yatırırken yanına yatıyorum kendi uyuyor sonra beşiğine koyuyorum. Gece uykularında da sık uyanmaya başladı ama iştahı da az gün boyu az emiyor muhtemelen gece acıktığı için sık uyanıyor. 3 gündür perişanız. Aynı durumu yaşayan var mı