Gizeminannesi_04 Kızlar 37+4 günlüğüm böyle bi ağrı giriyor karnıma hani üşütürsünüz ishal olursunuz ya o ağrıdan? Adet agrısı gibi de sanki bu ne demek oluyor???? Ağrı göğüslerimin altında karnıma doğru
Karamel20 Gizeminannesi_04 benm dogum sancım aynı anlattıgın gibi başladı. Kanaman olur mu diye dikkat ve takip et
Pelopel Gizeminannesi_04 Bence hemen bi doktora görünün. 37+2 de doğm yaptım. Arkadaşım da aynı dediğn belirtilerle 36. haftada doğum yaptı ki sabah adet ağrısı gibi sancım var acaba doğum mu diye beni aradı sabaha karşı başlamıştı onun d hemen git dedim bir gitti açıklık olmuş 7cm direk doğuma aldılar. Yalancı sancılar da olabiliyor tabi ama 37 de de gelme ihtimali yüksek.
Gizeminannesi_04 Seyhancann bide affına sığınarak soruyorum dün gece ayna aldım elime bikini bölgeme doğru tuttum baktım o küçücük olan delik kocaman olmuş ceviz büyüklüğünde? Bu açılmamı demek oluyor acaba bilgin var mı
Seyhancann Gizeminannesi_04 canım en son ne zaman gittin kontrole açılman olmuş olabilir bilemiyorum tam ama sakin ol dakika tut önce bakalım yalancı kasılma vs de olabiliyor bu haftalarda
luluzipaduu Gizeminannesi_04 bunun için bişey söylemek doğru olmaz bir doktor kontrolünden geçmeniz gerekiyor kasılmalar düzenli aralıklarla geliyorsa evet doğum muhtemelen başlamıştır aradaki süreyi hesaplamalısınız Ama doktor kontrolü mutlaka olmalı
ikiprensannesii2 dakika tutun. Açık renk çamaşır giyim veya ped takın kanamanız olursa fark edebilmeniz için. Daha erken gözüküyor ama bu zamanlarda artık yalancı sancılarınız başlıyor, vücut doğuma hazırlanıyor. Rabbim yardımcın olsun canım sağsalim kucağına al inşallah 🥰🥰
kuzey14 Biraz dinlenin, dinlendiğinizde ağri geçiyora yalanci dogum sancisidir, dinlenmenize ragmen agru devam ediyosa dogum sancisi olabilir, bi avazda doğurun inşallah..
Gizeminannesi_04 Pelopel eşim işte şimdi gece geliyor olmadı giderim bi allah büyük dua edin bol bol❤️ Benim de öyle aynayla baktım biliyo musun o küçük delik kocaman olmuş