Neslialp 6 günlük bebeğim sol göğsümü alıyor sağa gelince ağlıyor almıyor bi türlü . Bende sağıp biberonla ya da kaşıkla veriyorum sütümü fikri olan ??
pembemor Neslialp ilk zamanlar ben de öyleydim. sağ tarafımda rahat tutamıyordum bebekte zorlanıyordu. ağlıyordu. ama zamanla alıştık. siz de pes etmeyin alışırsınız.
Uykusuzgeceler Neslialp pes etme canım orayıda tutar zamanla her seferinde dene. Sen düzgün tutmaya çalış belki tersine geliyodur tam tutamıyosundur. Memeni destekleyerek tuttur.
Utkucan Neslialp aynı şeyi yaşadık 10 gün kadar ama ısrarla ilk sağı teklif edin bebeğe acıkınca alışıyor zamanla