Benim bebegimde 2 ay 9 gunlük aynı şeyleri yaşıyoruz salyasının akmasini bizim oralarda hep çok öptügünüz için oluyor derler 2 gündür ellerini emmeye başladı. Ve 2 gündür uyumuyor keyfi yerinde çok şükür ağlamıyor ama uyutuyorum 10 dakika sonra geri uyanıyor sürekli bu şekilde gecede aynısını yaptı hiç 1 saat tüm uyuduğu olmadı ağlamıyorda uyanıp etrafa bakmak istiyor sizin başımıza da geldimi