Hanımlar bebeğim 5 ay 14 günlük geceden beri sol gözünden yaş geliyor ve çok çapaklanıyor. Biraz araştırdım burda açılan eski postalara da baktım kanal tıkanıklığı mıdır yoksa başka bir şey de olabilir mi? Ne yapmak lazım, nasıl geçer pamukla temizliyorum her seferinde neden oluyor acaba ya bilginiz var mı bu konuda?