Merhabalar. Bebeğim doğduğunda da kusuyordu şuan 3 ay 15 günlük. Bir aydır o kadar arttı ki çok çok az kilo aldı. Doktor önce midesinde hava var dedi motilium şurup verdi o kadar zararlı olmasına rağmen yine kullandık geçmedi. Emziriyorum endikten sonra kusmaya başlıyor ta ki diğer emmeye kadar fışkırır tarzda. Bu hafta yine götüreceğiz ama neden kusuyor lütfen bana yardım edin 😭😭 alerji den kusar mı bebek enfeksiyona da bakmışlardı o da yoktu.