EsmaGnc Merhaba şeker su vs verip bebeğin süt ile dolması gereken mideyi boşuna doldurma. Sütün varsa mamayada ihtiyacın yok zaten. Onun midesi henüz çok küçük kaşıkla verdiğin doyurur onu. 45 günlük olana kadar Günlük 3 tl kadar kaka yapmaıs gerekiyor. sonrasında 250 gr çişli bez olması gerekiyor. Doyup doymadığını böyle anlarsın. Emzirme pozisyonun çok önemli sırta 2 yastık koyup yaslanarak emzirmeye çalışr. Öne doğru eğilirsen bebek ememez. Ayrıca bebiş üstüne yatmış bir şekilde karın karına olursanız daha iyi emer aşağıdaki linkte olduğu gibi.
Memeni C şekilde tutmalısın makas şeklinde tutarsan süt akışı yavaşlar.
Her yorulup uykuya geçtiğinde cenesini oynat ayaklarını ellerini yıka uyansın emmeye devam etsin. Önce emzir sonra kaşıkla ver. Düzenli sağım yap saat başı max 10 dk sağım yap ki bebeğin için sütün artsın. Ayrıca sarılık yükselmemesi için en fazla 2 saat uyut. Daha fazla uyumasına izin verme.
https://www.instagram.com/emzirmedestektimi
https://www.instagram.com/p/BhqdIiBHzpq/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=re2vwvt4e8c2