Benim bebeğiminde yüzünde kuruluk be pütürlük var doktora söylediğimizde bol bol nemlendirin dedi mustela şampuan kullanıyorum ve mustelanın losyonunu bepanthol sürüyorum doktorumuz Hindistan cevizi yağı sürün dedi üç gündür sürüyorum biraz azaldı ama hala kuru cildi 😔