Manolyaaa Bebeğim 3 buçuk aylık. Hemile kalmadan önce lazer epilasyona gidiyodum yarım kaldı.simdi gitsem bı şey olurmu diye endişeliyim yaptıran yada bı bilgisi olan varmı acaba
Annesi23 Manolyaaa ben de evde lazer yapıyorum şimdi tekrar başladım emziriyorum da ama sıkıntı olacağını düşünmüyorum ya sütle ne ilgisi var ki
Begonvill Manolyaaa benim gittiğim yer 6 aydan sonra bi sorun olmadığını söylemişti ama ben gitmedim her ihtimale karşı😊
151120 Bende bu posttan açmıştım geçenlerde ana dönüş yapan olmamıştı meraklardayım bende yaptırmak istiyorum
Merve123456 151120 emzirmeye bi skntisi yok ama hormonal acidan soruyorsaniz benim onda da bi sknti cikmadi. Hani tuy dokulur dokulmez o sizin yapinizla ilgilidir ama emzirmeye engel degil
gvnkbr Emzirirken öneriyorlar genelde sebebi henüz vücudun hazır hissetmemesinden kaynaklı. tüylerin dökülmesini daha doğrusu çok fazla fayda sağlamadığını söylemişti gittiğim merkez.