Kuzeyufuk canım tabi ki yeter. 1 aylık olana kadar gani gani yeter. açmış gibi ağlayabilir, aranabilir yenidoğanlar sadece acıktığında ağlayıp aranmaz. kendini ağlayarak ifade ediyor ve tek bildiği şey emmek şu an :) sütün gayet yeterli ve artacak rahat ol. ben bebeğimi 42 gün emziremedim, sağıp verdim, yetişemediğim yerde mama verdim. dönüp bakınca en çok o süreçte çocuğum aç mı, ben yetersiz miyim, kötü anne miyim diye kendime eziyet edişime yanıyorum, sakın benim yaptığım hataya düşme. çişli bez sayısı normalse sıkıntı yapma. yenidoğanlar sürekli ağlar, birazcık sabretmen gerekiyor sadece. 🌸