Buse_ AselAda bizde de aynı durum malesef biraz sağıyorum sakinleştirip onu veriyorum biter bitmez memeyi veriyorum hemen öyle bi ağlıyor kendini geriye doğru itiyor ki insan hayret ediyor
Toprakbey AselAda geçici birşey canım benimde başıma geldi. Asla zorlama memenin yanında tut bebeğini kendinin almasını sağla. O sıra da ben ne şaklabanlıklar güldürmeceler yapıyordum öyle öyle aldı. Bikaç gün sürdü.
AselAda Toprakbey bende yapıyorum canım bu seferde bi kere emiyo sonra sonra bi daha 😂 yapmadığım şey kalmadı
Ewrem AselAda gurultu ses en kucuk ornegı ped sısenın ıceresıne boncuk koyup ses yaparak tuttrupdm yada fıs fıs kayıkcı supurge sesı
AselAda Yaseminkuzey bende yarın doktoruma gidcm canım. Gündüzleri aç kalıyor gece uykuda emziriyorum. İçim el vermiyor biberonda tutmuyor
Sareselenay AselAda benimde öyle tabi atak dönemi de olabilir sabretmek te lazım ama nolur nolmaz doktor görse daha iyi tabiki
Muhteriz Ah ah bu geçecek mi gerçekten biri söylesin 3 ay 2 günlük günlerdir doğru düzgün doymadı uyumuyor da artık belim koptu oturmayı da kabul etmiyor illa kucakta gezicez ondan da sıkılıp ağlıyor ayakta hiç sallamamıştım mecbur kaldım uyusun diye o da 15 dk sürüyor sağdığım sütü de içmiyor şırıngayla verdim 25 ml anca ağlaya ağlaya içti uyku sersemi finger feeding yöntemi denedim yine aynı. En son bari aç kalmasın diye biberon verdim onu da almadı baktım süt boşa gidiyo ayağımda mayıştırdım verdim içti. Sütüm de iyice azaldı bi de adet oldum ondan mıdır acaba sagınca 50 ml çıkıyor eskiden 100-120 çıkardı
AselAda Muhteriz emmiyolar ya canım azalıyor ben bol bol sağıyorum. Gece veriyorum uyku arası. Yada gündüz uykudan kalkar kalkmaz anca o şekilde