AselAda Ya çok güzel emiyordu. Son bir haftadır memeyi tutturduğum gibi basıyor çığlığı ağlıyor. Acaba diş mi bilmiyorum 😔 bi akıl verin nasıl memeye dönck tekrar 🙁
defnesmoms AselAda ayakta gezdirerek deneyin yada pışpışlayın uykuluyken emer uyku arasındada emer . ben öyle yapıyorum uyanıruyanmaz uyku sersemi emer bunlarıda deneyin sabırlı olun geçicek inşallah
Meryemarya AselAda benimde geceden beri emmiyor o ağlıyor ben ağlıyorum 😭😭 acile götürdük baya gaz sancısı var bagırsaklara inmiş ondan emmiyormuş ama aç aç yatıyor şuan çok üzülüyorum 😭
Mom34 Yok bacim valla dişten filan değil benimki de bı süredir böyle şimdi de moralsiz moralsiz postlari okuyorum denk geldin. Cokcok elini emiyor kaç saattir süt emmiyor 😣
AselAda Mom34 evet ya eller sürekli ağızda ama emmiyor biberonda tutmuyor zorla ağlatarak veriyorum 1 haftadur böyle. Atak Haftası da değil anlamadım ki😢
Mom34 Ben daha hiç biberon vermedim az önce fincana sagıp vereyim dedim hepsini attı asla tutmuyor ya
Mom34 defnesmoms benimki ilk emmedigi zaman bu şekilde emiyordu şimdi öyle de kandiramiyorum. Uyku sersemiyken de anca bir memeyi bir kaç dakika emiyo 😐
Aselpoyrazali Benim kızım da meme reddi yaşadı 3 aylık şuan pes etmeyin sık sık emzirin her bıraktığında sakinleşmesini saglayın tekrar verin alışana kadar devam edin sabırla düzene giriyor acıkmasını beklemeyin Allah yardımcınız olsun