Toplu yazıyorum inşallah görürsünüz. 10 aylık. 8 aylıktan beri uğraşıyorum düşünün. Asla pes etmedim. Önce ayağıma koydum bi salladım bi durdum kısa kısa sallayıp durdum. Müzik açtım öyle öyle 1 saati buluyodu uykuya dalması. Zamanla kısaldı yarım saate düştü. Sallamayı da en aza indirdim. Bacağımda yüzüstü dönmeye çalışıyodu kalkmak için bacaklarından tutup izin vermiyodum. Ağlayınca sallıyodum susunca bırakıyodum. Böyle böyle sallamayı unuttu. Ama yatağına hala uyumuyodu bacağımı istiyodu. Sonra kucağımda uyutmaya başladım. Ayakta yürüdüm yüzünü boynuma getirdim kokumla uyusun diye. Bi 15 gün de böyle sürdü. Sonra yatağında denedim artık yatınca uyuyo. Bazen uyumak istemezse kucağımda sakinleşiyo sonra yatağına yatıyo