Ballilokmamelmaliturtam Ada54 Aynı benim oğlumda öyle maalesef sanırım bu aralar hepsi böyle mız mız oluyor
Semanur1elizan Allah yardımcımız olsun evet dediğiniz gibi bende ailemin yanına geldik o kadar uzaktan ama pişman oldum resmen geldiğime diye düşünüyordum demek ki bu ay da bir sıkıntı varmış