yasemin96 Kızlar 4ay 11 günlük oğlum. Bazen bıraz hava alalım diye dışarı çıkıyoruz ama çıktığımıza pişman olup koşa koşa evın yolunu tutuyoruz. Bi bebek dışarı bu kadar ağlar mı huzursuz olur mu hıç durmuyor sizinkiler de öyle mi
Bebisiiiim yasemin96 bizimki de 4-14 dün çıktık feryat figan ama uyku saati yüzündenmiş takip edince anlıyorsun saatlerini
PembePelikan yasemin96 bu dönemde bebekler dış dünyaya adapte olmakta zorlanıyorlar. Farklı insanlar ve farklı bi çevre gördüklerinde panik oluyorlar. Şuan onlar için en güvenli yer evleri 🌸
Minnossareannesi yasemin96 Bizim de tam tersi 4 ay 17 günlük evde durasım yok evde durmuyor dışarı çıkınca hiç sesi çıkmaz hava güzel olsa korona olmasa akşama kadar gezerdim. Neyse ki virüs var çok bi yere gitmiyorsunuzdur sanırım zor bi durum gerçekten 🥲
Mombaby123 yasemin96 benim kızımda 4 aylık dışarda tam tersi duruyo evde çok miz miz korona kış ayı olmasa cikarirdim
Bebisiiiim yasemin96 uyandır karnını doyur altını aç hazırlan giydir 1.5 saat oluyor yine uyku geliyor mecbur ne yapalım aynı durum bizde de oldu
yasemin96 Minnossareannesi öyle bi yere pek gitmiyoruz kapıda bıraz dolaşalım hava alalım dedık bıraz oda olmadı zaten 🤷🏻♀️
Morfrenk yasemin96 kucağa alışkın bir bebekse araba onu geriyor biraz malesef. Ama siz ısrarcı olun o arabaya alışması şart. Gerekirse evden uzaklaşmadan kapının önünde gezin ama arabaya alışsın
yasemin96 Morfrenk evet arabada 5 dk hemen sonra başlıyor arabayla kosuyorum bıseyler yapıyorum yeter ki sussun dıye😂
3children1mom yasemin96 😂😂😂😂 Tıpkı ben markete bile çıkamıyoruz bir bagirik bir cagirik eve geliyoruz geri şuan 5 aylık oldu Allah yardımcın olsun
Annesi23 yasemin96 doğduğundan beri pek dışarı çıkarmadıysanız çok normal biz 1 haftalık olduktan sonra neredeyse her gün çıktık hiç sıkıntı çıkartmadı bebek arabasında etrafa bakar bakar uyur. Alıştırmanız lazım yani yavaş yavaş
Hayrloglu_42 yasemin96 sling kullanarak çıkmayı denediniz mi? Benim kızım 2 ay 10 günlük. Bebek araba ve puset sevmiyor ama slinge alıyorum çıkıyoruz çok huzurlu oluyor. Halka sling tavsiye ederim 😊
Esila15 yasemin96 benim kızım 6 aylık olacak yarın . Bizde insan içine çıkmak istemiyoruz . Ses kalabalık sanırım rahatsız ediyor
Hayrloglu_42 yasemin96 anladım. Dışarıda çok fazla uyarana maruz kalıyorlar. Bazı bebeklerde bu durumdan hoşlanmıyor tabi. Dönemsel olabilir düzelir Allahın izniyle
Adeviyee yasemin96 aynısını ben de yaşamadım galiba üçüncü ayın sonu dördüncü ayın başı gibiydi tam tarihini hatırlamıyorum dışarı çıktı gelene kadar feryat figan ağladı o ara ne zaman çıksak öyle yaptı arabada da ağladı hastanede de ağladı çok şükür geçti iki üç haftaya alıştı
Gulmrt yasemin96 kanguru veya sling kullanıyorsanız öyle deneyin. Acaba çok mu sıkı giydiriyosunuz bunalıyo mu ki