Bebeğimde süt alerjisi çıktı.gizli kaka testinde alerji seviyesi 140 çıktı.Alerji seviyesi yüksekmi? dr alerji maması yazdı dün kullanmaya başladık.mamayı içti fakat içtikten sonra çok huzursuzlaştı gazı oldu tukandı boğulacak gibi oldu😔ağlamaya başladı. normal mama içtiğinde bile böyle olmuyordu.pirinç unuyla biberon maması yaptım onuda içmedi.yarın alerji dr gideceğiZ neden böyle oldu bilemiyorum çok üzgünüm.