Boynumuzda ve yüzümüzde egzama çıktı başta kremle geçti fakat tekrarlayınca süt ve yumurta diyetine girdim hafiflesi bu sefer çerezleri kestik kan tahlilinde çıkması 6 aydan öncede deri testi önermedi doktorumuz ama 4ayda şuan son ayda çok az kilo almış meme reddimizde var şimdi ek gıdaya başlıyoruz yani tadım 1kaşık verindedi doktorumuz ama bana bi vitamin önermedi sizler kullanıyormusunuz çünkü diyette girdiğimden beri bebeğim kakasınıda zor yapıyor fitille 5günde bir anca genelde günde 3kere yapıyordu sütünde etkisi azaldı ben vitamin almayınca sizler nasıl yol izlediniz