Merhaba annelerim
2 aylık bebeğim var yoğun bakım sürecimiz oldu 12 günlük bebek o sırada mama da aldı şimdi geceleri mama gündüzleri süt veriyorum bebeğim biberonun çokluğun ü daha çok seviyor. Emzirme de çekip yorulduğu için fazla meme sevmiyor sağıp veriyorum
kayınvalidem de sütün doyurmuyor diyor ama bebeğe sütü de biberonla verince doyuyor sizce böyle bir şey olabilir mi kendimi yiyip bitiriyorum resmen