Ssevey inanın sürekli yarım bırakdım ama sonra dedim bu böyle olmucak bana bu bedeni kimse sihirli değnekle vermicek yada biri hayrına para verip git yaptırt kendini demicek
ramazanda hem orucu tut borcunu öde dedim hemde diyet yap nasılsa ağız zorunlu mühürlü
dayandım 3ltre su tıkıyor zaten doyuyorsun
bu yüzden yaparken 15 dk sonra aman kapat gitsin diyorum sınra diyorum kendi kendime bu bedeni sana kimse veremez sen yapabilirsin
sen yaparsın diye diye gitti
aslında ideal kilom 62 bile değil 54 lerde ona bile 10 kg var kendimi sıkmam lazım inşAllah devam ederimde ondanda kurtulurum
yemek yemeği çok sevmesemde tatlıya hastayım dolapda tatlı varsa sabaha kadar uyku uyuyamam illa yicem 😂