Kpss Merhaba güzel anneler, sütü yetmeyen anneler bebeğinize hangi mamayı kullanıyorsunuz, memnun olduğunuz mama hangisi 🧚♀️🌸
yademila-48 Kpss aptamil prosyneo kesinlikle bunu kallanmalısın anne sütüne en yakın mama bu çünkü diğer mamalara alışınca çok anne sütü almıyorlar tavsiye ederim
Gamzosgamzos Basta aptamil kullandim cok gaz yapti bebelac golda gectim kilo aldirmadi 3.aydan beri sma kullaniyorum memnunum 15 aylik olduk drvam ediyoruz
Tgbkzn Golden goat keçi sütlü bebek maması tek geçerim gaz yapmıyor kabız yapmıyor ve çok güzel besleyiciliği var
Gamzosgamzos Kpss il 30 ml ile basladik canim ama tek mama degildi anne sutu ve mama olarak gittik ilk 6 bucuk ay