Kızım 4460 gr doğmuştu, 3 ay 6 günlük ve 8 kilo geçen ay 7600 gr idi 1 ayda sadece 400 gr almış hemşiremiz günde 2 sefer mama verebilirsin dedi ama tam atak zamanı beni bırakır diye ödüm kopuyor bide zaten iri bebek mama takviyesi ile obez yaparım diye korkuyorum henüz çok küçük, lakin 400 gr gerçekten doymadığının göstergesi ise mamaya başlarım tabiki sizler ne düşünüyorsunuz