Sarelle biz de 35 günlüğüz canım aşı olduk ama aşıdan önce de anlattığın gibiydik kendi adımıza aşıdan olduğunu düşünmüyorum zaten ilk ay alışı basit ,etkisi olmayan bi aşıymış. Sabah 5-6 gibi uyanıyor öğleye doğru uyuyor ama hemen uyanıyor gündüz uykusu yok denecek kadar az.geceleri de saat başı uyanıyor gece uykusu kesintisiz iki saati bulmuyor.uyanık olduğunda da sürekli ağlıyor bazen nasıl oyalayacağımı şaşırıyorum