BM22121 doktor bir yaşına kadar geçebileceğini söyledi.. bizim deri testinde çıktı ama çıkmayadabiliyormuş sanırım.. inanın ben de çok üzülüyorum 6 aydır ne düzgün bi uyku ne huzurlu bi gün geçirdik.. alerjik bebek bambaşka bişey gerçekten bunu yaşamayan bilmez.. hem kaliteli besinleri alamadığana üzülüyorsun hem canın çekiyor yiyemiyorsun o ayrı bi zor hem bebeğim bunları ne zaman yiyebilecek o meçhul.. gece 20 kez uyanmalar,kusmalar,ağlama krizler, meme redleri,pişikler,yüz döküntüleri.. nelerle uğraştık/uğraşıyoruz bunca aydır..