Ysmnar Kızlar kızım tam 4. Ayında sadece anne sütü alıyor 2 3 gündür göğsüme saldırır gibi alıyor 1 dk geçmeden bağırarark ağlamaya başlıyor napıcağımı bilemiyorum sütün tadımı kötü neden böyle yapıyodur anlamdıramadım
AvTugce Ysmnar ataktandır canım sabret bu ay bebeklerde oluyor meme reddi, huzursuzluk, uyku gerilemesi bu aydan sonra düzelir . Ayakta gezerek emzirmeyi dene