Daha öncede bunla ilgili post açtım bilen varsa yazsın artık şuan 2 saatlik uykuyla ayakta durmaya çalışıyorum tükendim. 7 aylık bebeğim tamam şuan dişte çıkarıyor ama bu diş veya atak değil çünkü çok uzun zamandır böyle gece uyanır bir iki üç saat mutlaka uyanık kalır. Sonrada öyle geç saate kadar uyumaz 7-7 buçuk en geç uyanır. Bu arada her yolu denedim odadan çıkartmıyırum ışık açmıyorum ne varsa her şeyi uyguluyorum zaten çok sık uyanan bir bebek birde bu uyanık kalmaları artık yalvarıyorum Allahım sabır ver diye yani bunu derkende vicdan azabı çekiyorum ne anneler var sağlık sorunlarıyla mücadele ediyor çok şükür halime ama her gece her gece böyle uykusuzluktan artık perişanım ne olur bilen biri yardım etsin ne olur