Gamzeeeeee aaa gerçekten mi? Ben reçetesin de okudum böyle normal gözükeceği yazılmış ben de öyle görünce huysuzlandı falan bıraktım 2 kez kullandım dün gördüm ben de yarından sonra doktora götürcem bi doktora danışcam ben de teşekkür ederim canım ben yan etki falan olarak düşünmemiştim hiç ua