Mommyishome Kullananlar memnun musunuz acaba? Nasıl kullanılıyor? Yoğurt bi tuttu bi tutmadı derdi gerçekten son bulacak mı? Almaya değer mi?
Eesay Mommyishome buzdolabından çıkardıysam yarım saat-45 dk biraz oda sıcağına gelmesini bekliyorum. Kavanozlara bölüyorum sütü mayayı da bölüştürüp başlatıyorum. Maya onlarak evde eski yoğurdumdan yoksa activia kullanıyorum