Eymenalp2824 2 Ay 22 günlük bebeğim dün çok huysuzdu internetten baktım 12. Hafta atağı yazıyordu bugğnde huysuz ama sürekli uyumak istiyo ve uyku halinde 😔 Normal mi sizce ? Siz neler yaşıyosunuz
Fatosemir Eymenalp2824 Benim oğlum da sürekli uyudu. Uyanık kaldığında ağladı uyuttum uyudu bi ara iştahsızlık başladı biberonu almadı filan ama o şekilde atlattık biraz ömür yiyen bi atak Allah yardımcın olsun :)
26262626 Eymenalp2824 bizde 2 ay 20 günlüğüz 3 gündür falan çok huysuz. Kendini sıkıyor. Memede de sıkıp ağlıyor bazen. Kucakta gezdiriyoruz. Sizinki de bacaklarını dahil sıkıyor mu. O an çok üzülüyorum
Fatosemir 26262626 değişiyor bazıları bi günde atlatıyormuş bazıları 1 haftada biz 1 hafta çektik :(( yeni düzeldi çok şükür
Katibeeee Benim oğlumda tam 2 ay 21 günlük 2 gündür hiç durmuyor ne ayakta ne kucakta daha önceleri yaptığımız şeyler şu an sakinleştirmiyor ne kadar sürecek bu ataklar 🤷♀️
26262626 Katibeeee sizinkide bacakları dahil kendini sıkıyor muydu. O kadar sıkıyor ki bacaklarından göbeği havaya kalkıyor
26262626 Fatosemir sizinkide bacakları dahil kendini sıkıyor muydu. O kadar sıkıyor ki bacaklarından göbeği havaya kalkıyor
Eymenalp2824 26262626 bende çok üzülüyorum sürekli ağlamasına. Ağlarken gözlerini kapatıyo sakinleştirmemize bile izin vermiyo sadece ağlıyo kendini sıkıp
Fatosemir 26262626 yaaa hatırladım canım uyutmaya çalışırken tepiniyor böyle onu diyorsan bizimki de öyleydi :)