Sumeyra35 bende vardı kurtuldum çok şükür. Bir ilaç veriyorlar tadı berbat pembe renkli çiğneme tableti o tableti tüm ev halkının kullanması gerekiyor. Biz eşimle o şekilde kurtulduk. Birde tüm çarşafların hepsini yykayın ütüleyin iç çamaşırlarını ütüleyin. Çiğ gıda köfte vb yemesin pişmeden. Ellerini tümünüz sürekli yıkayın. Tırnak dipleri hep temiz olsun gerekirse tırnak fırçaları var onları kullanın. Kapı kolları vb yerleri çamaşır suyu ile silin, birde bol kabak çekirdeği tüketsin o temizliyor