Benim de ucu yoktu çocuk onu emerek çıkarıyor, hatta hala ucu çıkık değil çocuğum 3 buçuk aylık. Göğüs yapısıyla alakalı galiba. Ama emdikce süt artıyor, sagdıkça değil. Benm kızım ilk muayenesinde yeterli kilo alamadığı için doktor cok üzücü şeyler söylemişti. Cok moralim bozuktu. Sütüm olduğu halde herkes sütün yok mama ver diyodu. Ama ben mama versem bile emzirdim meme ucunu uyarmak cok önemli. Makineler gogusteki sütü bi yere kadar sagabiliyor, ama çocuk emdikce geliyor süt. Bir de şöyle bi gerçek var biberonda süt lokur lokur geliyo. Memede ise süt akış hızı çok değişken o yüzden alışamıyolar memeye hemen doymak istiyolar. Bir de mama içeriklerini okuyor musunuz bilmiyorum ama o mamayi içen cocuklarn şekeri bi anda yükseliyor çocuk sarhoş gibi oluyo. Ne kdr anne sütü içerse içsin o hale gelmedi çocuğum. Şuan biz mamadan kurtulduk çok şükür ki. Umarım sizde kurtulursunuz pes etmeyin. Süt arttirmak için de yegane tavsiyem su içmek. Günde 4 litre su iciyordum ve yeşillik yiyordum. Baska hic biseyin bu kdr faydasini görmedim. Umarım hersey sizin ve çocuğunuz için uyi olur 🙏