Kızlar tam 1 aylık bebeğim var geceleri 2 saate emmek için uyanıyor 1.5 saatımız emme alt almayla geçiyor sabah 8-9 bir uyanıyor öğlen 2 ye kadar uyanık ve sürekli memede durmak istiyor hiç normal emmeden ağlamadan uyanık durmuyor beşiğinde uyanık bakınsın ıstıyorum hemen ağlıyor karnı tok altı temız gazı yok ama sürekli ağlama emme derdinde cok yoruldum sizinde bebişleriniz böyle mi bu durum ne zaman geçecek 😰