Chonsan benim kızım şuan kronolojik 5 ay 19 günlük, düzeltilmiş 3 ay 7 günlük. Şimdilik nesneleri tutmuyor eline bişey verince bir iki sn tutup bırakıyor. Ne zaman biseyleri eline almaya başlayacak merak ediyorum 😅 gerçi çokta kafama takmıyorum her çocuk kendine özgü. Ben gelişimi için elimden geleni yaptıktan sonra “şu ay bunu yapması lazımdı, bu ay bunu yapması lazımdı” gibi düşünmüyorum hiç. Zamanında doğmuş bebekler bile gelişimsel farklılıklar gösterir. Hepsi farklı tarihlerde emekler yürür konuşur. Kimisi hiç emeklemez hatta. Kızımla kendime eziyet etmek istemiyorum bu zamanları o yüzden doktorların kontrol ettiği ölçütler dışında şunu yaptı bunu yapmadı demiyorum ☺️