Canım anneler, oğlumda karaciğer enzimleri yüksek çıktı. Doktor sebebini net bir şekilde söylemedi. Bizi tıp Bebek ve çocuk gastroenterelojisine yönlendirdi. Böyle bir durum yaşayan var mı varsa nasıl bir yol izlediniz. Kendimi çook çaresiz hissediyorum.