Seni çok iyi anlıyorum benim kızımda öyle sadece tatlı veririsem yer muzlu yoğurt mesela ama tadımını yaptığım sebzelerin çorbasını verince ağzını sımsıkı kapatıyor yemiyor yemezse zorlamıyorum açıkçası bizimle sofraya oturtuyorum bizden görüp yemeklerimizden yemek isteyince onun çorbasından kendi kaşığımla veriyorum öyle açıyor ağzını kandırıyorum yani kendi tabağımmış gibi bazen de çorbasını kahve yanı bardaklarına koyup öyle içiriyorum o şekilde içiyor zorlada olsa döke saça bazende biraz katı püre yapıyorum kaşığa koyup eline kaşığı veriyorum kendisi yiyor bir şekilde yedirmeye çalışıyorum meyveleride artık püre yapmıyorum aralarda meyve sebze emziği ne koyup veriyorum