Zynpdrgt ilk taktigimda olmuyo ama sonrasında korse yokmuş gibi oturup yayılıp eğilip kalktikca biraz büzüşüyo ama kayma olmuyo benim tek sıkıntım bikac saat geçince ve çıkardıktan sonra yanlarimda ağrı olması bazende belimde ağrı oluyo aslında korsenin ağrılara iyi gelmesi lazım ama bende korseyle beraber oluyo acaba her kullananda böyle oluyo mu merak ediyorum yoksa ben fazla hareket ettiğim için mi böyle oluyo