Bilge_anne27 prebiyotik zaten direkt gaz için vermedi doktor bağırsak gelişimine katkıda bulunur bu nedenle gaza da azda olsa fayda eder demişti günde 5 damla demişti ama ben 3 verdim daha küçük bebeğim diye Duru33