Kubicim ben de yaşadım çok kötü bir şey Yok böyle bir acı. Duphalak içtim 3 ay kadar. yediklerime dikkat ettim hep kabız olmamak için hala ediyorum tekrar ediyor çünkü. Anestol pomat ve proctolog merhemlerini sürdüm uzun bir süre. Hala tekrarlayacak gibi olsa hemen merhem sürüyorum ilerlemeden. Bir de ılık suya oturma banyosu tavsiye etti Dr ama onu pek yapamadım malum bebekle tuvalete zor gidiliyor. Allah şifa versin çok acılı bir rahatsızlık