Boşa gitmesin sütünüz sagip daha sonra dışarıda emziremeyecegiz ya da acil durumlar için kullanabilirsiniz. Ben çalışıyorum ilk zamanlar hep sagdim işe başlayınca vermek için dört aylikken meme reddi yaşadık o an kullandım çoğunu mesela. Ne zaman ihtiyacımız olucagini bilmiyoruz hem anne sütü cok değerli boşa gitmemiş olur 😉