Hickimse 6 Ekim annesiyim. Doktorumuzun önerisi ile başladık. İlk olarak yoğurt verdim. Ev yapımı, günlük süt ve büyüyo probiyotik maya ile yaptığım. Sonra 2 gün kuralı uygulayarak, bal kabağı, havuç, tatlı patates verdim. Ispanak, brokoli ve normal patateside verdikten sonra meyvelere geçeceğim. Cam rende kullanarak vereceğim onları. Sebzeleri haşlama aparatı ile buharda pişirip içine soğuk sıkım zeytinyağı karıştırıyorum. Bumbo oturağı aldık onda oturtma denemeleri yapıyoruz bir haftadır güzel gidiyor. Henüz mama sandalyesinde denemedim. Ama yastık ile destekleyerek oturur pozisyonda kaşıkla veriyorum. Ve arkasından mutlaka su içiyorum. Ama ana öğünümüz şu an için mama tabiki. Bunlar sadece tadım için 🥳