Mucizeemmmmm 17 günlük bebeğim ağlıyor altını açınca susuyor hemen neden acabaa böyle 3 tür ağlıyor açıyoruz altını susuyor ??
Zuzumeg Mucizeemmmmm 2,5 aylik oldu benim bebeğim dogdugundan beri ayni alti acilinca gülücükler havada ucusuyo rahatlıyor hava alinca 😊
Melek-3434 Mucizeemmmmm rahatlıyor ondan ben her altını değişeceğim zaman bez takmadan önce patikli pijama giydiriyorum ayakları falan üşümesin diye 10 dakika falan öyle bırakıyorum sağa sola dönüyor hareketleniyor sonra bezini bağlıyorum yazık havalansın hep bezin içinde havasız kalıyolar
ZeynepMina_AliAffan Çünkü anne karnında ona bez takılı değildi beze biz alistiriyoruz çıkarınca da dokuz aydır alışık oldukları duruma dönüyorlar benim kızım da öyle 🥰💕