Elcin12 Merhaba 3 aylik bebegim sadece anne sütü alıyor ama fiskirarak kusuyor elinden oguruyor öksürüyor oguruyor hapşırırken oguruyor doktora gittim 2 defa hic bisey yok diyip yolluyor 3.defa mi gitmeliyim bi baska doktora
[silindi] Elcin12 kesinlikle fışkırır tarzda kusmanın altında yatan bir sebep vardır. Ya reflü ya alerji. Mutlaka başka bir doktora daha götürün
Emir2020 Kesinlikle reflü benim kızım o şekildeydi fışkırtatarak kusuyordu sadece anne sütü alıyordu Dr reflü demişti
Emir2020 Elcin12 motilium diye Bi surup kullandık bizde az az sık sık beslendi kızım 1 bucuk yaşına kadar sürdü daha erken biten de oluyormuş ama bizim 1 bucuk yaş oldu reflü yatağı kullanın iyi gelicektir