Morusevenanne alışıyorlar sonra gece boyu bezlerini dolduruyorlar , ben hiç açmadım kaka da yapsa sabah ilk uyandığı an açtım alıştı şimdi gece sadece çiş , sür pişik kremi hakiki zeytin yagını piştiği de geçer gece bezi doldurması da , senin için çok zor uyku halinde bir de bez açmak zulüm gibi .. sen bilirsin 10 aylık bebegim var geceleri açmam bazen sabah uyandığın da bakarım ki zıbını falan hep çiş değişirim güzelce giydiririm tamam ☺️