Hickimse Allah izin verirse bir buçuk ay sonra ek gıdaya başlıyoruz ve çook heyecanlıyım 🙈🥰😍 Size sorum şu suluk olarak normal kaldırılıp içilen suluklardan mı alayım yoksa pipetli olanlardan mı ? Pipetleri olanlara alışabiliyorlar mı hemen
Yenidennn Hickimse pipetli olan şu an bebeğiniz için çok erken. Önerebileceğim ve kendi kullandigim alistirma bardagi philips avent güzel tavsiye ederim.
Snmtt Hickimse pipetli ile hemen içemiyorlar daha erken ucu silikon olan suluklar şu an daha uygun sizin için😇 ben avent aldım ama akıtıyor sevmiyorum ve aşırı boğazına kaçıyor su içerken. Babytime diye bi marka bulmuştum markette tesadüf ondan çok memnunum😊