Adayildiz Zeyna_ benim var daha kullanmadım ama yaz gelsin evim sahile yakın adalara gidip gidip gelicem 😂
saclarinayildizdusmus Tugcefe06 bende alıcam o karttan bana metrobus son duraga bir adet redimle git 10 liraya cıkıyor dediler bukadar biliyorum
asz Tugcefe06 evet çocuk yanında değilse bile ücretsiz babam otobüs şöförü ordan biliyorum.1 yıldır var bu uygulama ama pandemi var zaten evden çıkmıyırum diye çıkartmadım henüz.
boncukkizimin_annesi asz kız benimde babam şoför hat sahibi 😄 kaç numarasınız ve nerde oturuyorsunuz😃
bitanem123 Tugcefe06 ben aldım cpcuk yoksada ücretsiz gidip gelebiliyorsun canım internettrn basvurdum 16 lira ödedim ptt kargo ile geldi
Minaisra Tugcefe06 evet ben aldım her ay 150 kullanım hakkı oluyor ay başı tekrar yenılenıyor ılk cıkartmak için Internet’ten başvuru yapıyorsunuz 16 TL gıbı bı ücret karşılığında oluyor
nneslihan Tugcefe06 evet yanınızda bebeğiniz yoksa bile yine ücretsiz oluyor🌸 ben 14 eylülde başvurmuştum 18 eylülde gelmişti kart, internetten başvuru olabiliyor çıkarttım ama daha hiç kullanmadım😂
nneslihan Tugcefe06 evet onuda internetten, herhangi bir fotoğraf olarak yükleyebilirsiniz, ben bazı fotoğrafları kabul etmediği için birkaç fotoğrafta denedim en sonuncusuda kabul etmişti🌸
dancermom Tugcefe06 benim bebek de tc vatandasi fakat ben yabanciyim bana kart mart yok 😂 zaten her yere taxi ile gidiyorum 😷
Zeyna_ Tugcefe06 bir yere gitmene gerek yok. Internetten basvuru yapıyorsun posta ile evine getiriyorlar